søndag 9. januar 2011

Barnemøbler


 Bord og stol i lys rosa fra Honning og Flora. De var så snille og sendte dette i posten til meg i fjor høst. Det har stått lagret lenge på loftet før det endelig kunne bli lagt under juletreet. Min datter ble veldig glad men sa; ÅÅÅ en hvit stol og bord! Jeg; nei den er rosa? Vi ble ikke enige. Hun viste meg det hun mente var rosa og den var mye mørkere på farge. Greit, det er lys rosa da.. mye hvitt i. Hun skal ha dette settet på rommet sitt, men foreløbig står det i stuen.





Stolen brukes flittig rundt omkring, men det er vanskelig for henne å sitte og putle med noe i fred og ro ved dette bordet. Lillebror kan være ganske så invaderene.




 Gave fra en god tante, en gammel barnestol til dukken




Idag er det umulig å ferdes ute. Regn og klink is. Sukk... denne vinteren føles allerede laaaaaaang. Vinteren kom i oktober og har vært kald og ganske hissig siden.

God søndag!!


18 kommentarer:

  1. Hei! Har gått gjennom alt på nettbutikken til Honning og Flora sist veke, i alle fall nesten ;) Er så mykje fint!!! Dette møblementet var ei prinsesse verdig! Rosa, eller ikkje... Håper isen forsvinn slik at dokke kan gå ut på tur! Her er det fint i dag, nesten blå himmel.

    Nyt søndagen!
    Klem E

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ SÅ FIE TING!!!! Søstrene sisters slår til igjen :-)

    Klem W.

    PS! Herlig vær...ha ha ha

    SvarSlett
  3. Søte møbler***
    Vil ha vår NÅ!!! Trist vær i dag, ja:(
    Men ønsker deg allikevel en god søndag!

    Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  4. Et søtt barnesett. Ønsker deg en fin søndag videre!

    SvarSlett
  5. Fantastisk nydelig barnesett!! :-) Ha en super dag! Klem

    SvarSlett
  6. Det var søte møbler for en liten prinsesse. Jeg hadde veldig sans for barnestolen til dukken også. Ha en fortastt fin søndag - innomhus, for her i Bergen er det umulig og ferdes ute idag...

    SvarSlett
  7. Uff ja, jeg blir gal av dette ufyselige været. Virker som om vinteren har vart i uendelig tid.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. Så skjønne møbler! :o) Og jeg ser at de er rosa, hihi...

    Her regner det også og det er såpeglatt! Hatt en del morsomt å se på i bakken utenfor vinduet i dag, ja. :-D

    Ha en fin ettermiddag og kveld videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  9. Det er vel nok nogle fine møbler - der kan vist blive tegnet mange fine prinsessetegninger ved det bord. God fornøjelse til den lille prinsesse.

    SvarSlett
  10. Skjønner at hun ble glad for dette! Virkelig skjønne, små møbler. :)

    SvarSlett
  11. Tenk å få helt egne møbler i lyserosa!
    En småpikes drøm!!!!

    SvarSlett
  12. Skjønne barne møbler.. skjønner godt hun liker å sitte der å kose seg =))

    klemmer =))

    SvarSlett
  13. Så fine møbler til jenta di!!

    Jeg sitter i stua og hører på DET regnværet! Godt man ikke må ut i slikt vær..

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  14. Så utrolig fint bord og stol!! Kan tenke meg at hun koser seg med det :)

    Ønsker deg en fin søndagskveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  15. Å, for en heldig liten jente! Kjempefine møbler hun fikk seg til jul! Så kjedelig med sånt vær på en søndag... Her har det vært litt mildere i dag, noe som resulterte i kram snø og ikke mindre enn ni snømenn utenfor inngangsdøren. Det gikk hardt ut over gulrotbeholdningen...

    Mona

    SvarSlett
  16. Heldige søtnosen som har så fine ting:)
    Jeg har tre stk barn som sover på Jens sitt rom, rimelig trangt... Men alle er lykkelige over å endelig ha kommet hjem:)

    SvarSlett
  17. herlige møbler!
    syns det er så rart at jeg ikke har fått oppdatering på bloggrollen fra din blogg, så fant jeg ut at jeg ikke hadde lagt meg til som følger!! Noe jeg syns var veldig rart, for jeg er jo innom her støtt og stadig. Fra nå av er jeg altså herved en trofast følger :-) <3

    SvarSlett
  18. Så himla gulligt barnmöbel set i sötaste ljusrosa, hur gulligt som helst!! Kraaam Paula

    SvarSlett