torsdag 24. februar 2011

Bord




Bildet tok jeg i går kveld før jeg måtte flytte dette bordet. Noen av dere kjenner kanskje det igjen fra Lille Vildand sin blogg. Hun er min søster og er ivrig på ommøbeleringen. Etter mye om og men så fant hun ut at dette bordet ikke fant sin plass hjemme hos seg. Nå er det hjemme hos meg! Får håpe hun ikke ombestemmer seg med det første:) Det er et nydelig bord, men det er utfordrende å få det til å harmonere med resten av interiøret. Skal se om jeg får tatt noen bilder av det i dag. Da kan jeg legge bildene ut i kveld.




(Lille Vildand)



***

17 kommentarer:

  1. Det är ett vackert bord, men precis som du skriver så kräver det sin plats.
    Men, det har du ju redan fått till ser jag ;)
    Ha en fin dag!
    Mia

    SvarSlett
  2. Det er bare SÅ vakkert.... Jeg får helt sug i magen hver gang jeg ser det! Jeg kan ikke forstå at J ikke vil ha det hos seg. Gleder meg til å se hvor du har plassert det..:)

    SvarSlett
  3. Et nydelig vakkert bord.. ekstra hyggelig når søstermor har hatt det da..

    nyt dagen O=)
    klemmer

    SvarSlett
  4. Et alldeles nydelig bord...
    klemklem

    SvarSlett
  5. Nydelig! :-D

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  6. Så fint, så fint...älskar färgen!

    Kram!

    SvarSlett
  7. LÅVLI!!!!!!!!! Det er ingen problem å flytte det til Lobeliaheimen om du ikke finner plass til det hos deg:-) bare sånn tilfelle du ikke visste det :-))

    Sees vi imåro?

    Klem klem W

    SvarSlett
  8. Det var et nydelig bord, og så fantastisk fin farge!
    Ha en fortsatt fin dag :o)

    Mona

    SvarSlett
  9. Så fint å ha ei søster med same smak i interiør! Lekkert bord, kjempefint slik som du har satt det opp!

    Klem E

    SvarSlett
  10. Ååå for et herlig bord!! Vakker farge!
    Dessuten liker jeg bildet av "Jordbærpiken" kjempegodt! Passer jo utmerket til bordet også!
    Gleder meg til flere bilder av bordet! :)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  11. .... tror da godt at jeg har plads, hvis du ikke kan finde plads til det :) :) :)

    SvarSlett
  12. Sjalabais,

    Då kjem eg imåro med vindunken :-))
    Spørs om eg tar kamera med..ha ha ha ha..husker du dagen derpå sist gang, med kameraet?........djisæss.....spørs om eg orker det en gang til...ha ha ha...time will tell :-)

    Gleder meg...ja, systo må ut av huset vet du!! Ringer deg imorgen når Bøtteknotten er henta :-)

    KLEM! W

    SvarSlett
  13. Elsker de vakre møblene du og din søster har og finner! Hvor tak i alle disse lekkerbisknene?

    Nyt kvelden, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  14. Nydelig bord med en aldeles skjønn farge!
    Jeg har vært trofast leser her inne siden artikkelen i bolig pluss, har trålt hele arkivet. Det er helt utrolig hvor flott huset har blitt! Kjekt at noen tar vare på disse skattene, det er så masse flotte hus rundt Kalandsvannet! Men trist at så mange står til forfalls. Desto kjekkere at noen virkelig tar vare på husene og får dem tilbake i rett stand med rett stil inni også :-)

    SvarSlett
  15. Jeg forelsket meg hodestups i dette skjønne bordet!
    Akkurat en sånn farge som jeg liker!
    Heldiggris!
    Ønsker deg en fin kveld videre!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  16. We weten hoe belangrijk het is om je huis warm te houden.

    SvarSlett