lørdag 12. februar 2011

I´ve been in Thailand!!














Jeg har vært så ufattelig heldig. Jeg og en venninne har vært på en ukes tur til et deilig sted på denne jord! 28 grader i vannet og 32 grader i luften. Jeg kunne ikke ønske meg mer! Det var en dødas lang tur for å nå målet og likedan ubehagelig tur hjem, men å gjenforenes med familien var en stor opptur i enden av turen.

Å komme til solen, hvitere en hvitest, tilnærmet blå, resulterte i en rosa gris andre dagen i solen. Det hjalp ikke med faktor 20. Jeg måtte hive meg rundt og oppdrive noe faktor 50!! Å komme fra vinteren og plutselig skulle kaste alle klærne og blotte min nordiske hud som ikke har sett solen på to år gjør noe med selvfølelsen. At man skal bli så rosa, det hjelper ikke akkurat. Har aldri vært så rosa!! Smertefullt var det ikke, men alt annet en pent kan jeg innrømme at det var. Heldigvis så gikk det bra til slutt og det var med hevet hode jeg satte meg på flyet. Ingenting er bedre enn litt farge på kroppen. La oss bare håpe den stakkars huden min har overlevd og at jeg ikke blir en skrukkete rosin i en alder av 40.

Jeg har hatt det super deilig og det er derfor jeg har glimret med mitt fravær her inne. Nå gleder jeg meg til å surfe og oppdatere meg på alle deres innlegg. Ha en herlig lørdag! Jeg gleder meg i allefall til hva dagen vil bringe.

Tusen takk for alle gode råd i forbindelse med innlegget om den ergelige jernsengen! Nå vet jeg litt mer.


Klemmer!!

18 kommentarer:

  1. Åh sukk så fantastisk.....
    Nydelig bilder, og jeg ble helt syk etter å reise!!!!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Sukk... det hørtes helt fantastisk ut me en skikkeli sydentur..
    især så kaldt som det har vært i det siste..
    Lengte etter varme :P

    Håpe du hadde en flott ferie :)

    Klæm

    SvarSlett
  3. Åh så herlig og vilken vitamininnsprøytning du har fått:)Det fortjente du...
    kos deg
    klemklem

    SvarSlett
  4. Man trenger å få litt sol og varme i kroppen i blant, det er/har vært en lang og kald vinter igjen. Flotte bilder fra en helt sikkert HERLIG ferie :-)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Å, dette så fantastisk ut! Så bra at du har fått kost deg i varmen, det gjorde nok godt!
    Akkurat det med den lange turen skremmer meg litt, tenker at det kan være i overkant slitsomt.
    Ha en fortsatt fin helg!

    Mona

    SvarSlett
  6. Men vad härligt!!!
    Välkommen hem igen;o)

    Kram Malin

    SvarSlett
  7. Vel fortjent etter den vinteren du har hatt sier nå jeg...

    Velkommen hjem!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  8. Dette ser ut som paradis!!! Jeg håper at jeg kommer meg til Thailand en gang.
    Og - du ser herlig solbrun ut!!

    SvarSlett
  9. Skjønner at du har hatt det bra. Det ser helt nydlig ut! selv om overgangen sikkert er tøff, så nyt helgen!

    SvarSlett
  10. Er ikke Thailand fantastisk? Nydelige bilder av en herlig plass! Vel fortjent tur etter den vinteren du har hatt:-)! Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Hei skatt :-)

    Gu kor deilig! Vel fortjent - that's for sure! :-)
    Jeg var s¨å heldig å besøke Thailand for leeeeenge siden (1998). Herlig sted og herlige mennesker :-)
    Det var jo før Leonardo inntok Koh Phi Phi sammen med filmcrewet, så da var det ikke så mye på den øyen! Vakkert!! Nå gleder jeg derimot hemningsløst til Villefranche i sommer :-)))) Vær med da!!
    Rosa er jo en skjønn farge det - så jeg nekter å tro at du ikke ser vakker ut!
    Håper dere har kost dere masse. Vi MÅ ta en oppdateringsdrink soon!! Dokkar får komme her og rive ned huset en kveld :-)

    Gleder meg til innleggene dine igjen.

    (neste helg skal vi "på by'n" - gleder meg!)

    KLEEEEEM!!!!!!!!!!!!!

    W

    SvarSlett
  12. Det har du kaggu fortjent, snuppis!
    Hvor i Thailand var dere?
    Jeg og bestekompisen min var i Thailand for to år siden- P A R A D I S!!!

    Vi dro med faktor 12 og 8 vi da, for vi har jo så god hud!! Faktor 12 skulle vi bruke de første to-tre dager, og faktor 8 fra dag fire. Hehehe.. Tok oss vann over hodet, gitt! Hadde blant annet en hel dag på vannet, med faktor 50, men ble likevel solbrente ;) Bestekompisen fikk annen grads forbrenning på deler av kroppen..
    Men en flott tur- det var det!!

    VELKOMMEN TILBAKE, HELENEMOREN!!

    Klemmer

    SvarSlett
  13. Hei!

    Så herlig med en ferie for deg! Det så jo helt skjønt ut! Og nå er det bare å glede seg til våren her hjemme..:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  14. Deilig da :) Man trenger litt avbrekk fra hverdagen av og til! :) Så jo ut så det paradiset da :) Nydelig!

    Jeg hadde en reportasje hos kk.no i forrige uke.. jeg skrev opp din blogg som en av mine favorittblogger.. håper at det var greit :)

    Ha en flott morsdag i morgen!
    Stor klem til deg :)

    SvarSlett
  15. HEi
    Så heldig du er! Det gjør ingenting å bli litt rosa, da har fått opp pigmentene til sommeren:)Så fantastisk sted dere var på, har lyst til å reise dit, men får vente litt til lillehjerte kan sitte rolig over en liten stund:)

    Ha en fin morsdag!

    Klem og Smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  16. Åh hvor skønt... jeg har også været i de varme lande, IN MY DREAMS !! :-(

    SvarSlett
  17. Åh, misunnelig nå altså. :-D Det hørtes sååå deilig ut, rosa gris eller ikke. :o) Knallflotte bilder!

    Velkommen hjem til kulden! :o)

    Ha en fin dag!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  18. Hei, det så utrolig deilig ut med litt sol!
    Husker du la ut et bilde av bordet mitt på finn. Det ligger under "mars" arkivet ennå. Syntes det var litt leit at du ikke fikk det, hadde vært gøy å sett det da du vant boligplusskonkurransen. Nå har jeg startet nettbutikk, og jeg tror du vil like møblene og ikke minst prisene! Du må også se på kassene som vi har som er et tappert forsøk på å kopiere den du hadde i bladet. Ta en titt, kanskje du finner et plaster på såret for det stuebordet du ikke fikk. www.hjemitiden.no
    Må si det er utrolig moro å kunne holde på med det man liker, det ser jeg med bloggingen din også.
    MVH Turid

    SvarSlett