torsdag 17. februar 2011




35 kommentarer:

  1. Men, så roligt.... GRATTIS!
    Då förstår jag att du planerar en hel del nu. Det är verkligen mycket jobb att få allt att gå ihop, men jag är helt säker på att du kommer att få till rena drömbröllopet. Det kommer att vara som hämtat ur sagorna och jag kan riktigt se framför mig hur du står där, vacker som en dag i din vintage-kjol med en mycket stolt man vid din sida.
    Kram Mia

    SvarSlett
  2. Hei hei gullet!!!!!!!!! Ååååååååå så alldeles perfekt! :-)
    En venninne av meg giftet seg utendørs på os for noen år siden. Da kommer de der du vil :-) http://www.human.no/templates/Page____170.aspx
    Det var en nydelig sermoni og veldig personlig. Anbefales!! :-)
    Så kan dere jo skride ned på bryggen etter Jason Mraz's "I'm yours", eller Andrew Allens "Loving you tonight". Skikkelig happysanger - og dere er jo sånne "hæppi" folk :-)
    Så kan jeg sitte å skåle med dere fra Villefranche :-))
    åååå du blir så nyyyydelig!!!!!!!!!!!! :-))

    Klem W

    SvarSlett
  3. Gratulerer kjære du! Dette såg fantastisk ut! Vart så glad på dine vegne! Eg er sikker på at det heile blir som eit eventyr!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Herlig prosess dere har foran dere nå, nyt den midt oppe i alt stresset:)
    Camilla:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer!! Så gøy! Spennende med bryllupsforberedelser! Dette så definitivt veldig lovende ut:))

    Masse lykke til med alt sammen!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Åhh så moro :)) Gratulerer så mye :)
    Og for en nydelig plass du har funnet !! Vakkert..
    Jeg skjønner tanken din bak det med å være i sentrum ,men sånn skal det være :)Denne dagen er deres og den skal dere nyte.
    Jeg og mannen min giftet oss for snart 30 år siden, ble dessverre skilt etter 21 år sammen, men fant tilbake til hverandre etter 5 år fra hverandre. Vi giftet oss på nytt og jeg fikk drømmebryllupet mitt :)))
    Godt voksne begge to, men vi nøøøøt den dagen. Om man er nyforelsket eller ikke har ingenting å si ;) man blir det hvetfall igjen på denne dagen ;)
    har du lyst til å se eller lese mer, har jeg skrevet ett innlegg på bloggen under En kjærlighetshistorie ;)

    Klem,kari

    SvarSlett
  7. Så masse fine bilder du har funnet!!1
    Det kommer til å bli superfint....
    Jeg gleder meg:)

    SvarSlett
  8. Ååå, så romlemantisk!!
    Gratulerer, vennen!!
    Dette var gledelige nyheter!!
    Og det perfekte stedet for å ha festen, da! Herlig!! Håper du vil komme til å blogge litt om forberedelsene dine her da, så kan de håpløse romantikerne som meg følge litt med her ;) Hehe! Gratulerer, Helenemor- dette var koselig å høre!!

    Stor klem

    SvarSlett
  9. Oj, så spennende Helene! Gratulere med det fremtidige bryllupet :) Lokalet og området rundt ser ut som et flott utgangspunkt. Dere kommer sikkert til å få det kjempeflott der! Gleder meg til å følge med.

    Klem Renate

    SvarSlett
  10. Grattis!!!!!
    Åh så¨fint!!!!
    helt magiskt underbart!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  11. ÅÅÅ så moro..grattis...

    Så spennende... vi giftet oss også etter mange år sammen og flere barn hadde vi fått..
    Vi hadde et helt spesielt bryllup....vi følte veldig for å ha en anneledes dag..og har ikke angret...

    håper dere finner den rette rammen rundt denne store dagen....

    klemmer )=))

    SvarSlett
  12. Gratulere so mykje. Dette blir berre lekkert :)
    Drømmen må jo være å ha vielsen ute i hagen. Sooo romantisk.

    Eg har vore i bryllup med mannen din før eg ;), og det var det kjekkaste bryllupet eg har vore i. Bedre enn mitt eige faktisk. Han og nokre kammerater spelte i/under - kirka/middag/dans. Gjestene kosa seg skikkelig og fekk virkelig svinga seg. Noko som var spesiellt kjekt sia det var søstera til bruden og eg som arrangerte bryllupet. (Surprise-bryllup).

    Ha ein fin dag, so håpar eg du held oss oppdatert om planane vidare.

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  13. Ååå..gratulerer så mye, Helene! Så koselig :) Klart dere må bli mann & kone ;)
    Nyyydelige omgivelser da...

    Masse lykke til med forberedelsene!

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye! Og for et koselig sted dere har valgt for dagen deres - det må bare bli perfekt.
    Kos dere masse med forberedelsene :o)

    Mona

    SvarSlett
  15. Hvor er det spændende, tillykke, tillykke

    SvarSlett
  16. ♥-lig tillykke!!
    Og for ein romantisk plass å ha festen på!!! Tipper du får det superfint♥

    Gleder meg til å følge med på planleggingen :)

    GRATULERE♥

    Klem ANita

    SvarSlett
  17. Så vakre omgivelser..GRATULERER <3 Her blir det nok et vakkert bryllup for både dere og gjestene. Måtte dagen blir fylt av vakre minner!

    SvarSlett
  18. Du får drømmemannen, drømmestedet og drømmedagen!! Kommer ikke til å regne på deg.
    Tror dette blir en fantastisk fest i de perfekte omgivelser og med de beste gjestene!

    SvarSlett
  19. Hei! fint sted! Hva heter det?

    SvarSlett
  20. Gratulerer!! Både gøy og spennende på en gang?!
    Den låven må jo være et perfekt lokale; ser for meg at det kan bli nyyyyyydelig der!! Håper du viser bilder ;-)

    Ha en fin kveld videre!!

    :-)

    SvarSlett
  21. Åh så spennanes :) glær mæ virkeli til å følge planlegginga di.. ja førr æ håpe jo du legg ut etterhvert :)
    Heldiggrisen som skal gifte dæ.. æ har sååå løst å gifte mæ, men må nok bare vente me en go dose tålmodighet.. koste jo.. :)

    Lykke til!

    Klæm

    SvarSlett
  22. Grattis, kommer bli ett riktigt drömbröllop!!!

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  23. Helt enig...jeg er på samme stadiet...vil gjerne gite meg men på et litt mer uhøytideligivs enn alle de talene som de fleste kvier seg for og jeg hadde jo bare sittet og sippet og sett mer tragiske nn lykkelig ut,så den veien går vi ikke.Det største problemet nå er å bli fridd til,-vi har også 10 årsjubileum i år og jeg bruker det for alt det er verdt,tjihi!Synes du har funnet perfekte lokaler og rammer rundt en sånn dag,det mp jo bare bli bra.Har du vært innom Stylemepretty.com eller ruffled???Sikkert nok,men om ikke er der utrolig masse inspirasjon,både låvebryllup og mye annet rart!!! Lykke til med planleggingen...nesten det morsomste av alt,ikke sant????
    toveklem:)

    SvarSlett
  24. Så herligt med eit låvebryllup! og det ser jo veldig kosligt ut der, både inne og ute :) Lykke te med planlegginga! Eg helde sjøl på å planlegge bryllupet mitt, det blir lite og intimt på terassen vår. Eit bryllup er stasleg uansett kor stort eller lite det er syns eg :)

    klem:)

    SvarSlett
  25. Gratulerer! :)) Det bryllupslokalet er en drøm, heldige dere! Vi giftet oss i 2009 etter 12 år som samboere. Veldig rart å plutselig være mann og kone og jeg har ennå ikke blitt vant med det ;))
    Kos deg med planleggingen!
    Kan tipse om at Kortshop.no hadde en fantastisk service og lagde flotte invitasjoner og menyer med vakkert monogram til vår dag :)
    Klem fra Milla

    SvarSlett
  26. Åååå så gøy da... og for ett fantastisk sted å holde bryllup!!! Skulle gjerne ha pyntet ett slik lokale!!! Sukk :D Håper du viser frem bilder av ferdigpyntet, når den tid kommer :D

    og Gratulerer så masse!

    SvarSlett
  27. Gratulerer, så spennende! Blir nok en flott fest i "låveomgivelser"!!
    Vi giftet oss ifjor sommer etter 25 år som kjærester... og følte for å gjøre det litt annerledes.. så vi giftet oss på Malibu Beach, LA, der min manns søster bor (første gang vi besøkte henne..), med kun få tilstede. Det ble romantisk og spesielt.. så hadde vi en koselig og litt uhøytidelig fest med slekt og venner her hjemme i høst.. (med film av vielsen på prosjektor for å få litt bryllupsstemning)
    Det er viktig å gjøre det slik man føler for selv, jeg ville absolutt ikke være "midtpunkt", så dette var en flott opplevelse for oss og våre tenåringsdøtre;))
    Lykke til! <3

    SvarSlett
  28. Gratulerer!!!
    Jeg var selv en litt småflau, to-barnsmor når jeg giftet meg og kjenner godt følelsen av ubehaget med å få så mye fokus på forholdet når man har vært sammen så lenge...men kanskje man også stresser litt mindre med bryllupet nettopp pga det?
    Jeg vet ikke, men nydelig er jeg sikker på at det blir <3

    Gratulasjonsklem!!

    SvarSlett
  29. Gratulerer til dokker to,dette blir no berre så knasande flott da!!
    Å den"løa" og plassen da,wow,super flott!!! Å eg tviler ikkje på at dokker kjem til å få ein dag og eit minne for livet!!Spennande!!
    Lykke Lykke til!!
    Klem

    SvarSlett
  30. www.juliuscaesar.no for Mad Men suit

    SvarSlett
  31. Så koselig med bryllup. Må si jeg noen ganger har tenkt det samme som deg (hjelp skal vi være "the centre of attention..."). Tenkte jeg skulle komme med et lite tips om dress, som egentlig bare var noe som falt meg inn når du skrev mad men. Tiger of Sweden har en utrolig kul blå dress i 40-talls snitt(?) og fargen er ikke sånn klar knasj blå. buksa har også noen kule detaljer som en egen liten lomme til kammen (slik de hadde før). Just a thought. Lykke til ;)

    Kirsti

    SvarSlett
  32. Gratulerer så masse!! Det ser ut som et utrolig koselig sted å gifte seg! Jeg er helt enig med deg i at det er mye viktigere å ha bryllupet sitt slik en selv vil ha det! Og ikke nødvendigvis følge vedtatte uskrevne regler om hvordan ting skal gjøres. Det er deres bryllup, ingen andres :)

    Ønsker dere masse lykke til med forberedelser og bryllupsdagen deres!!

    Hilsen Henrik :)

    SvarSlett
  33. jeg og mannen min giftet oss i Fana kirke, og hadde festen i denne herlige løen for halvannet år siden. kjempefine lokaler og omgivelser. litt bestemt og høylydt cateringbyrå som driver og eier det. lykke til med sjefen der. han vil ha ting på sin måte. men kjempefint sted å ha bryllupet. vi tok alle bildene ute blant de gamle husene, selv om bergen er en litt risky by værmessig, selv på sommeren. det gikk akkurat før regnet kom... :-) lykke til med forberedelsene, og som sagt med folka som driver stedet. hehe.. vi måtte krangle oss til en del ting, selv om det var vårt bryllup. hehe...

    SvarSlett
  34. så fantastis! Lykke til med forberedelsene til den store dagen! Mine foreldre feiret diamantbryllupsdagen (!) i vår låve. Det var kjempekjekt. Til helgen skal vi feire sølvbryllup + dobbelt rundt tall - men ikke i låven. Det blir for luftig i disse kalde dager. Det er travle dager når man har invitert 75 gjester - så er ikke så ivrig med bloggingen denne uken. Ha en fin kveld!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett