tirsdag 1. mars 2011

Så søte!











Jeg blir varm i sjelen av å se på disse søte fine kaninene og det er så kjekt å se ungene leke med dem. Kle av og på dem er det nye nå. Ekstra gøy er det å vaske klærne deres og henge dem opp på klesstativet. Heldiggriser sier nå bare jeg!

Og så kjekt å høre hva dere syntest om bordet! Det er vanskelig å plassere men det er så fint i seg selv at det må få bli her i heimen. Nå er det middagstid! Kyllinglår med tomatrisotto. Har vært på Trinesmatblogg.no. Denne matbloggen er bare fantastisk!

God middag :)

11 kommentarer:

  1. Kjempe søte.....
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Uhm.... super billeder

    Klem
    Loppe

    SvarSlett
  3. hei.
    ja disse kaniner kan smelte et hvert hjerte,
    selv et mormor som mitt, har de i hus jeg å.hihi.
    å Stina elsker å leke med dem når hun kommer på besøk.
    ønsker dere en riktig god middag å fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Ja, den som bare hadde en jente...gutta i heimen bryr seg lite om myke kosedyr....Å jeg styrer så med mine små du....Den gamle Margrethe Munthe sangen passer her!!

    SvarSlett
  5. Så søte :) Nydelig det bordet du viser i innlegget under her også :)
    Ha en fin tirsdagskveld :) Nå er det snart "Frustrerte fruer" på tv 2 :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Så søte de var...

    koselig ting dette 0))

    klemmer

    SvarSlett
  7. Hvor er det sødt. Kaninerne er yndlinge ved mange blogger med børn :-)

    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  8. De er søte de kaninene!! Og den komfyren, jeg vet jeg har en sånn hos mamma, jeg må lete neste gang jeg er der! :-) Bordet er superfint, la det stå midt på gulvet ;-) Ha en fin kveld! KLEM

    SvarSlett
  9. Jag älskar dessa kaniner. Jag vill ha en hel hög! Så söta dina är.
    Kram Jessika

    SvarSlett
  10. Hei Helene!
    Javisst er disse Maileg kaninene søte!
    Smeltet helt for komfyren også jeg ;)
    Nydelige bilder fra vinterhagen din! Trinesmatblogg har jeg vært inne på selv, og den er bare kjempeflott! Håper det smakte!
    klem fra Laila

    SvarSlett